-->GRAND, GALA, GALAXY, F-RIB ÉS TIWAL márkákért keressen minket bemutatótermünkben! Cím: 1037 Budapest, Bojtár utca 58-62. <--
+36 70 501 1846 | +36 70 370 7448 hello@ribstore.net

2. Garanciával kapcsolatos formalitások

Most itt van:
< Minden téma

Miután megkapja az új hajóját, az első lépés a Garanciapapír kitöltése és a gyártóhoz való küldése legyen! Ezt megteheti Ön is egyedül, vagy a helyi viszonteladó segítségével. A hivatalos jótállás ettől a pillanattól él csak, NE felejtse el ezt megtenni!

Amennyiben “kulcsrakész” hajót vásárol, már beépített motorral, abban az esetben ne felejtse el elkérni a motorhoz tartozó garanciapapírt sem. Fontos, hogy az eredeti vásárlási igazoló nyugtát megtartsa, mert amennyiben bármilyen jótállási intézkedés történik, a nyugtát és a garanciapapírt kérni fogják!

Előző 1. Hogyan válassza ki az Önnek megfelelő márkát és viszonteladót?
Következő 3. Vásárlás utáni ellenőrző lépések
Tartalom